Wednesday, June 23, 2021

BBM3410-2021-MINGGU13-MISTERI KOPI


 Link:https://youtu.be/d-q-toRLmD4


Hai semuaa.. Video kali ni berkaitan misteri kopi yang disampaikan oleh Dr Alia. Yang meminati kopi pasti teruja menonton video ini kerana banyak perkongsian yang diberikan dari segi jenis kopi, kesan pengambilan kopi dan sebagainya. Sejujurnya saya bukanlah seorang yang meminati kopi. Tetapi tak tahu kenapa saya suka dengan bau kopi. Aromanya menusuk ke dalam hidung. Selepasa je mononton live dr Alia tak tahu kenapa saya jadi tertarik nak cuba kopi. Mungkin sebab video yang dr Alia buat kopi tu kut . Jadi terliur pula. Nanti saya cuba kopi tu tapi bukan kopi dangdut la heheh.. Jadi kalau kawan-kawan nak tahu lebih lanjut berkaitan misteri kopi ni boleh tengok video yang saya sertakan itu. Semoga bermanfaat untuk semua.

Tontonan live di fb berkaitan misteri kopi 


Rakan -rakan yang lain juga turut serta dalam menanyakan pelbagai persoalan berkaitan kopi  dan semuanya dijawab dengan jelas oleh Dr Alia. Terima kasih Dr atas perkongsian yang diberikan kepada kami.



No comments:

Post a Comment

SENARAI TAJUK TUGASAN BBM3410 2021

SENARAI TAJUK TUGASAN BBM3410 2021  1.   BIODATA DIRI 2.  CERITA SOSIAL 1 3.  PENDEKATAN ANALISIS WACANA 4.  NOTA ELEMEN ASAS GRAFIK 5.  ASA...