Thursday, April 22, 2021

BBM3410-2021-MINGGU5-TWITTER

Perkongsian tentang nilai estetika di laman sosial twitter.

Hari ini saya ingin kongsikan tentang post terbaru saya di laman sosial twitter tentang nilai estetika. Saya juga akan kongsikan beberapa perkongsian post yang telah dibuat oleh rakan-rakan saya yang yang lain. Kami telah berkongsi tentang maksud nilai estetika yang pasti dapat difahami dan menambah ilmu kepada semua . Berikut merupakan perkongsian daripada saya dan rakan-rakan.

1. Post Pertama

Perkongsian saya:


           ( Gambar  pada 22 April 2021)


Perkongsian rakan-rakan:











2. Post Kedua: 

Perkongsian saya:


             ( Gambar pada 27 April 2021)


Perkongsian rakan-rakan:













No comments:

Post a Comment

SENARAI TAJUK TUGASAN BBM3410 2021

SENARAI TAJUK TUGASAN BBM3410 2021  1.   BIODATA DIRI 2.  CERITA SOSIAL 1 3.  PENDEKATAN ANALISIS WACANA 4.  NOTA ELEMEN ASAS GRAFIK 5.  ASA...